فروش يخ ساز قالبي

يخساز پولكي تجهيز گستر

فروش يخ ساز قالبي

۱۵ بازديد

يخ ساز قالبي:

يخ يك عنصر ضروري در هر آشپزخانه خدمات غذايي است. يخ به طور سنتي در تاسيسات مركزي توليد مي شد و به شكل بلوك يا يخ خرد شده در اختيار رستوران ها قرار مي گرفت. از سوي ديگر، يخ ساز هاي صنعتي با پيشرفت فناوري تبريد محبوب شدند و بسياري از شركت هاي خدمات غذايي اكنون از يخ ساز هاي خود براي توليد يخ استفاده مي كنند. اگر شما يكي از كساني هستيد كه به دنبال يخ با كيفيت و هميشه در دسترس هستيد، يا مي خواهيد يك دستگاه يخ ساز بخريد و نمي دانيد كدام يك را انتخاب كنيد، يخ ساز قالبي را به شما توصيه مي كنيم. اين يخ ساز با عملكرد فوق العاده عالي و راندمان بالا نگراني هاي شما را در مورد توليد و تامين يخ برطرف مي نمايد. يخ ساز قالبي وسيله اي است كه امكان توليد تكه هاي يخ را در مقادير زياد و تنها در چند دقيقه مي دهد. بسته به مدل، يخ ساز ها مي توانند يخ خرد شده، تكه هاي يخ در اندازه ها و اشكال مختلف و در مقادير بزرگتر يا كوچكتر توليد كنند. اين نوع دستگاه توسط آشپزخانه هاي صنعتي و رستوران ها براي ارائه خدمات با كيفيت با ارائه آبيموه ها و نوشيدني هاي سرد در هر زمان مورد استفاده قرار مي گيرد. بسياري از مشاغل و كسب و كاري هاي ديگر نيز مي توانند از آن استفاده مي كنند زيرا كاربردي و آسان براي استفاده است. يخ ساز قالبي از يك مخزن آب تشكيل شده است. مي توان آن را به صورت دستي با آب پر كرد يا مستقيماً به آب جاري متصل كرد. اين گزينه ها عمدتاً به انتخاب مدل دستگاه يخ بستگي دارد، بلكه به معيار هاي انتخاب با توجه به كميت و سرعت توليد مورد انتظار نيز بستگي دارد. يك مايع مبرد از طريق يك سيم پيچ خنك كننده به گردش در مي آيد كه امكان تشكيل تكه هاي يخ را فراهم مي كند. تكه هاي يخي كه به اين ترتيب تشكيل مي شوند در سيني يخ جمع آوري مي شوند. برخي از سازندگان يخ ساز قالبي، آن ها را با سطل هاي ذخيره سازي عرضه مي كنند. همچنين يخ ساز قالبي مي تواند در مصرف آب بسيار صرفه ‌جويي كنند و براي كيفيت عالي كه عرضه مي نمايند، محبوب هستند.

مشخصات يخ ساز قالبي:

دستگاه يخ ساز قالبي با ابعاد مختلف، ظاهري زيبا، طراحي يكپارچه، ظريف و سخاوتمندانه، كنترل اتوماتيك و نيمه اتوماتيك دارد و از جنس فولاد ضد زنگ 304 براي برآوردن نياز هاي بهداشتي توليد و استفاده مي شود. يخ ساز قالبي مزايا فراواني را بخشدو  هزينه هاي نيروي كار را كاهش دهد و راندمان توليد را بهبود بخشد.

چرا يك يخ ساز قالبي بخريم؟ 

يخ‌ساز هاي قالبي معمولاً در يك دوره 24 ساعته، مقادير زيادي يخ را با سرعت سريع توليد مي‌كنند. آن ها براي استفاده در فركانس بالا طراحي شده اند و براي تحمل شرايط كاري سخت ساخته شده اند. تجهيزات صنعتي با ويژگي هاي متعدد براي ارائه عملكرد، كارايي، بهداشت، ايمني مواد غذايي و كيفيت بالا و يخ ماندگار، طيف گسترده اي از اندازه ها و اشكال را توليد مي كنند كه هر كدام براي مصارف مختلف مناسب است. كيفيت نهايي يخ شما به تعدادي ويژگي مانند روش توليد، اندازه يخ و سختي آب و.. بستگي دارد.

آيا به فيلتر آب نياز دارم؟

يكي از رايج ‌ترين سؤالات افرادي كه در حال خريد يخ‌ ساز قالبي هستند اين است كه آيا به فيلتر آب نياز دارم؟ آب داراي رسوبات و مواد شيميايي زيادي در داخل آن است كه مي‌ تواند باعث ايجاد پسماند در دستگاه يخ ‌ساز قالبي شما شود و مشكلات احتمالي در آينده ايجاد كند. اين رسوبات همچنين مي تواند منجر به ايجاد يخ شود كه ممكن است طعم يا بوي نامطبوعي داشته باشد و در نتيجه كيفيت محصولات ارائه شده كاهش يابد. تميز كردن، نگهداري و سرويس‌دهي منظم، خطرات احتمالي آلودگي را كاهش مي‌دهد، اما نصب فيلتر آب، هرگونه مشكل يا آسيب را قبل از شروع متوقف مي‌كند.

مزاياي نصب فيلتر آب:

به حفظ توليد بهينه يخ كمك مي كند. انباشته شدن رسوبات، توليد يخ را دشوارتر مي كند و فشار بيشتري را به دستگاه يخ شما وارد مي كند تا يخ تهيه كند.

طعم بهتر يخ. حذف مواد شيميايي در منبع آب استاندارد طعم بهتر و كيفيت بالاتر محصول را تضمين مي كند.

كاهش نگهداري هر گونه رسوب در زماني كه فيلتر آب تعبيه نشده باشد باعث مي شود يخ ساز قالبي شما سخت تر كار كند، بنابراين فشار بيشتري بر مكانيك تجهيزات شما وارد مي كند. اين فشار اضافي منجر به سطوح بالاتر تعمير و نگهداري و خطر بيشتر خرابي‌ هاي احتمالي مي‌ شود كه ممكن است هزينه ‌هاي تعمير را به همراه داشته باشد.

اندازه و ظرفيت يخ ساز قالبي مناسب خود را تعيين كنيد:

تصميم گيري صحيح در مورد اندازه و ظرفيت بسيار مهم است. قبل از انتخاب بهترين مدل براي كسب و كار خود، بايد به هر يك از آن ها توجه دقيق داده شود. اين دو عامل ارتباط نزديكي با هم دارند. بديهي است كه هرچه اندازه دستگاه بزرگتر باشد، ظرفيت توليد و ذخيره آن بيشتر خواهد بود. اندازه دستگاه يخ ساز قالبي شما به منطقه اي كه بايد تجهيزات را در آن قرار دهيد بستگي دارد. ظرفيت مورد نياز شما به نوع كسب و كار شما و استفاده مورد نظر بستگي دارد.

نصب يخساز قالبي:

براي نصب يخ ساز قالبي بايد دماي محيط را در محل مورد نظر خود در نظر بگيريد. شرايط محيطي كه انتظار مي رود يخ ساز قالبي در آن كار كند بر خروجي بالقوه و سرعت رقيق شدن يخ در زماني كه در سطل ذخيره است تأثير مي گذارد. تغيير چشمگير دماي محيط چه زياد و چه كم نيز تأثير قابل توجهي بر خروجي خواهد داشت، بنابراين در صورت امكان، ثبات را در نظر بگيريد. اگر مي‌خواهيد توليد، خروجي و عملكرد را بهينه كنيد، رعايت تمام توصيه ‌هاي سازنده در مورد دماي عملياتي مناسب محيط و دماي ورودي آب ضروري است.براي نصب يخ ساز قالبي مهارت كافي لازم است. توجه داشته باشيد كه يخ ساز ها داراي تعدادي الزامات هستند كه انجام و رعايت آن ها بسيار مهم است. اطمينان حاصل كنيد كه ورودي آب شما داراي جريان كافي است. عدم اطمينان از سرعت جريان كافي مي تواند منجر به يخ پايين و كاهش خروجي شود. دماي آب ورودي نيز بر توليد يخ تأثير مي گذارد، بنابراين حتماً دستورالعمل هاي سازنده را دنبال كنيد. يخ ساز ها بايد به راحتي در دسترس باشند. به محض خروج يخ از محفظه توليد و ورود به سطل ذخيره، شروع به جذب گرما از محيط اطراف مي كند و به آرامي شروع به ذوب شدن مي كند. انتخاب منطقه اي با شرايط محيطي مناسب، نه خيلي گرم يا خيلي سرد، و با دسترسي روشن به اين معني است كه كاركنان مي توانند به سرعت و به راحتي يخ را براي حمل و نقل به بار يا آشپزخانه بازيابي كنند و همچنين مي توانند زمان ذوب را پس از خروج از محفظه توليد به حداقل برسانند.

گروه توليدي و صنعتي تجهيز گستر:

گروه توليدي و صنعتي تجهيز گستر، توليد كننده و تامين كننده پيشرو يخ ساز قالبي و طراحي تجهيزات صنعتي است كه راه حل هاي سفارشي را براي نياز هاي مختلف مشتريان ارائه مي دهد. يخ ساز قالبي شركت تجهيز گستر خاورميانه، يك سرمايه گذاري عالي، با دوام و كاربردي است و در برابر شرايط شديد در هر شرايطي سازگار است و براي استفاده هاي صنعتي، خانگي و نهادي ايده آل است.جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص يخ ساز قالبي ، فرآيند توليد يخ ساز قالبي و همچنين اطلاع از قيمت يخ ساز قالبي، به وبسايت يخ ساز قالبي تجهيز گستر خاورميانه مراجعه و يا با كارشناسان و متخصصان تجهيز گستر از طريق شماره تماس هاي ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد