قيمت روز چربي گير- چربي گير رستوران

۱۷ بازديد

چربي گير:

در آشپزخانه هاي صنعتي تمام كار ها براساس قوانين و تجهيزات مربوطه انجام مي شود. به عنوان مثال اگر شما در يك آشپزخانه صنعتي كار مي كنيد حتما از تجهيزات آشپزخانه صنعتي متنوع و گسترده اي استفاده مي كنيد. اگر مي خواهيد غذايي را تهيه كنيد بايد از تجهيزات مربوط به پخت و پز استفاده كنيد كه شامل اجاق گاز ها يا فر ها، كباب پز ها و... مي شود يا اگر مسئول تهيه نوشيدني هاي خنك هستيد با بهره گيري از يخساز هاي صنعتي نيز مي توانيد نوشيدني خنك ارائه دهيد. با توجه به موراد گفته شده نشان مي دهد كه در آشپزخانه صنعتي براي هر كاري يك تجهيزات خاص وجود دارد كه راحتي و سرعت با آن ها ميسر مي شود. امروزه در گوشه و كنار بسياري از شهر ها و كلان شهر ها رستوران ها و فست فود، كافي شاپ هاي زيادي وجود دارد كه برخي از آن ها به رعايت قوانين توجه نمي كنند يا فكر مي كنند مشكلي براي آن ها ايجاد نمي كند. فرقي نمي كند داراي چه نوع شغل يا كسب و كاري هستيد. اگر كسب و كار شما با چربي و روغن سر و كار دارد، موجب مشكلاتي براي شما مي شود. خوشبختانه مشكلات ناشي از چربي و روغن غير قابل حل نمي باشند. اين چربي ها و روغن ها بايد از رستوران يا آشپزخانه صنعتي حذف شود و براي انجام اين كار تجهيزات خاصي به نام چربي گير توليد مي شود.

چربي‌گير ها به عنوان دستگاه ‌هاي لوله‌كشي مؤثري استفاده مي‌ شوند كه چربي، روغن و مواد جامد را قبل از ورود به سيستم ‌هاي زهكشي دفع مي‌ كنند. آن ها شبيه مخزن هايي هستند كه قبل از فاضلاب شما قرار مي گيرند و جريان فاضلاب را بين سينك آشپزخانه شما و سيستم زهكشي اصلي قطع مي كنند. آن ها مي توانند از مواد مختلفي مانند بتن، فايبرگلاس و پلي اتيلن ساخته شوند و بسته به نوع ساختي كه خريداري مي كنيد، چربي گير ها با طيف گسترده اي از ظرفيت هاي جايگزين ارائه مي شوند. از آنجايي كه آن ها مقادير زيادي از چربي و روغن هاي زائد شما را جمع مي كنند، تميز كردن منظم به صورت هفتگي يك الزام است.

هنگامي كه فاضلاب ماشين ظرفشويي و سينك ظرفشويي شما وارد مخزن چربي گير نصب شده شما مي شود، به عنوان يك مخزن براي نگه داشتن فاضلاب و الك كردن مواد غذايي كه ساعت به ساعت از چربي گير عبور مي كند عمل مي كند. زباله هاي جامد به دليل سنگين تر بودن به ته چربي گير فرو مي روند. مخزن فاضلاب به دام مي اندازد، چربي را تا دماي بالا خنك مي كند و اين مواد متعاقباً سفت مي شوند. اكنون  اين مواد به سمت بالا شناور مي شوند و تمام مايع را از وسط چربي گير جا به جا مي كنند. يك چربي گير داراي اتصالات لوله محكمي است كه به فاضلاب باقي مانده اجازه مي دهد بدون محدوديت به لوله خروجي جريان يابد. پس از اين، آب به خطوط اصلي فاضلاب تخليه مي‌شود، در حالي كه چربي و روغن مشكل‌ ساز در چربي گير شما باقي مي ‌ماند. مي‌ توانيد آن را با راهكار هايي مانند تخليه و پمپاژ چربي هاي باقي مانده را حذف كنيد. دانستن نحوه كاركرد چربي گير بسيار مهم است زيرا اين امر به شما كمك مي كند تا مزاياي نصب آن را بشناسيد. با تعمير و نگهداري منظم، مي توانيد مطمئن شويد كه تله چربي شما به سختي كار مي كند تا سيستم زهكشي شما به خوبي كار كند. با اين حال بهترين راه حل براي حذف و از بين بردن چربي و روغن در رستوران شما، چربي گير مي باشد.

قيمت چربي گير:

چربي گير ها كمك فراواني به شما مي كند چه در حفظ رستوران شما و حفظ محيط زيست. بنابراين براي اقدام خريد چربي گير شما بايد جنبه هاي مختلفي را در نظر بگيريد كه از قيمت چربي گير گرفته تا انتخاب بهترين و مناسب ترين آن با نياز شما. با داشتن آگاهي هاي لازم و بررسي انواع چربي گير مي توانيد يك چربي گير استاندارد و مطابق با كسب و كار خود تهيه كنيد و تا سال ها از آن براي به دام انداختن چربي ها استفاده نمايد. قيمت چربي گير با عوامل متنوعي انتخاب مي شود. ممكن قيمت چربي گير پايين يا قيمت يك چربي گير ديگر بيشتر باشد و كاهش يا افزايش قيمت چربي گير با توجه به فاكتور ها و عوامل مشخص مي شود. قيمت چربي گير در بازار با عدم ثبات يا يكسان بودن مواجه است و مي تواند باعث نگراني يا سردرگمي خريداران شود كه در متن ذيل به عوامل مهم در مشخص كردن قيمت چربي گير اشاره شده است.

عاملي كه سبب كاهش يا افزايش قيمت چربي گير مي شود، ظرفيت و ابعاد چربي گير است. طبيعي است كه اگر شما يك چربي گير با ظرفيت بيشتر را تهيه كنيد، قيمت چربي گير نيز به همان ميزان تغير مي يابد و قيمت چربي گير با يك چربي گير با ابعاد كوچك تر مانند يكديگر نمي باشد.

همانطور كه در متن فوق اشاره شد امروزه چربي گير ها با ماده هاي اوليه اي ساخته مي شود كه منجر به تنوع در چربي گير ها شده است. قيمت چربي گير با توجه به نوع مواد اوليه آن كه مي تواند پلي اتيلن، فايبرگلاس، بتن و.. باشد نيز تعين مي گردد. قيمت چربي گير پلي اتيلن و فايبرگلاس به عل وزن و حجم سبك تر نسبت به بتن ارزان و مناسب تر مي باشد.

عامل ديگري كه در افزايش يا كاهش قيمت چربي گير موثر است، كيفيت چربي گير مي باشد.

در ساخت و طراحي چربي گير ها استاندارد هاي وجود دارد كه مي بايست در تمام مراحل ساخت آن از لحاظ مقاومت، ضربه، آسيب پذيري و... توجه نمود و استاندارد بودن يك چربي گير در تعين قيمت چربي گير موثر مي باشد.

اتصالات يا تجهيزات لازم براي نصب و گرد هم آوردن يك چربي گير در تعين قيمت چربي گير موثر مي باشد. اين تجهيزات و اتصالات سبب نصب صحيح چربي گير مي شود كه با نصب صحيح طول عمر بالاي آن تضمين مي شود.

گروه توليدي و صنعتي تجهيز گستر:

گروه توليدي و صنعتي تجهيز گستر، توليد كننده و تامين كننده پيشرو چربي گير و طراحي تجهيزات صنعتي است كه راه حل هاي سفارشي را براي نياز هاي مختلف مشتريان ارائه مي دهد. چربي گير شركت تجهيز گستر خاورميانه، يك سرمايه گذاري عالي، با دوام و كاربردي است و در برابر شرايط شديد در هر شرايطي سازگار است و براي استفاده هاي صنعتي، خانگي و نهادي ايده آل است. جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص چربي گير، فرآيند توليد چربي گير و همچنين اطلاع از قيمت چربي گير، به وبسايت چربي گير تجهيز گستر خاورميانه مراجعه و يا با كارشناسان و متخصصان تجهيز گستر از طريق شماره تماس هاي ۰۲۱۴۴۳۷۴۲۸۳ و ۰۹۱۲۸۲۹۹۷۹۳ در ارتباط باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد